برای ریزش و تقویت و رشد مو چه قرصی خوبه؟
سلام وقت بخیر
من ریزش مو دارم و موهام کمی وز و شکننده هستند.
چه دارو یا ماسک مویی پیشنهاد میکنید برای تقویت و رشد و مو؟
من ریزش مو دارم و موهام کمی وز و شکننده هستند.
چه دارو یا ماسک مویی پیشنهاد میکنید برای تقویت و رشد و مو؟
3 تیر 1405