آیا دردهای قفسه سینه ازبین میروند؟
سلام. دوهفته هست که پسر۸سالم میگفت قفسه سینه سمت چپ گاهی در چندثانیه ای میگیره بعدبردم پیش دکترگفتن خیلی خفیف گشادی دریچه داره که اونم باکنترل اضطراب واسترس بهترمیشه نیازبه درمانی نداره وتنهادارویی که دادن روزانول۱۰هستش که هر۱۲ساعت تجویزکردن میخاستم بدونم این قرص راباید تاآخرعمربخوره؟ بعداین که امکان داره بارعایت خوب بشه واین دردهانیادسراغش من خیلی نگرانم چکارکنم که این دردهای خفیف هم نیادسراغش
3 تیر 1405