اعتبار آزمون HIV و نیاز به تکرار تست
سلام خسته نباشید بنده رابطه ی بدون کا ن د و م داشتم و مشکوک شدم ۵۵ روز بعد از اون رابطه تست الایزا نسل ۴ دادم منفی شد و مجدد در ۳ ماهگی و ۶ ماهگی تکرار کردم و همه ازمایش هام الایزا نسل ۴ بودن منفی بودن ولی در دهانم گاهی زخم میبینم و پشت بازو هام مقداری دونه ریز کوچک زده بعضی وقتا هم گلو دردم استرس دارم نکنه اچ ای وی دارم داخل ازمایشا خودشو نشون نمیده لطفاا جواب منو بدید زندگیم جهنم شده ممنون
6 تیر 1405