اعتبار آزمون HIV و نیاز به تکرار تست

سلام خسته نباشید بنده رابطه ی بدون کا ن د و م داشتم و مشکوک شدم ۵۵ روز بعد از اون رابطه تست الایزا نسل ۴ دادم منفی شد و مجدد در ۳ ماهگی و ۶ ماهگی تکرار کردم و همه ازمایش هام الایزا نسل ۴ بودن منفی بودن ولی در دهانم گاهی زخم میبینم و پشت بازو هام مقداری دونه ریز کوچک زده بعضی وقتا هم گلو دردم استرس دارم نکنه اچ ای وی دارم داخل ازمایشا خودشو نشون نمیده لطفاا جواب منو بدید زندگیم جهنم شده ممنون
6 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
احتمال خیلی زیاد منفی پس نگران hiv نباشید
0
زخم دهان ممکن بعلت رژیم غذایی ترش و شور باشه یا کمبود ویتامین و آهن و یا استرس.
اگر مقاوم به درمان باشه ممکن لیکن پلان یا بیماری خود ایمنی هم باشه.

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً شما مبتلا نیستید؛ آزمایش الایزا نسل چهارم که در سه‌ماهه و شش‌ماهه پس از تماس منفی شده در بیشتر موارد قابل اعتماد است.
زخم‌های دهان، گلودرد و دانه‌های کوچک معمولاً به دلیل استرس یا عفونت‌های شایع پوستی و دهانی هستند و لزوماً نشانهٔ اچ‌آی‌وی نیستند.
آرامش مهم است.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.