آیا زمین خوردن بعد از عمل کمر خطر دارد؟

سلام مادرم ۹ ماه هست که عمل کمر کرده و پلاتین و مهره و . گذاشتن کمرش و دکتر گفته بود فعلا روی زمین نخواب یا روی زمین،نشین و روی تخت و صندلی بخواب و بشین وامروز مادرم پاش به وسیله ای گیر کرد و روی زمین کلا افتاد (روی شکم دراز کشید) و چون زانوهاش خورد زمین زانو هاش قرمز شده و درد میکرد سوالی که داشتم آیا خطر جدی برای کمرش پیش میاد یا نگران کننده نیست
3 تیر 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً آنچه اتفاق افتاده یک ضربه سطحی به زانو‌ها و کشیدگی عضلانی کمری است؛ در بیشتر موارد بعد از ۹ ماه پیچ‌ و پلاک ستون فقرات نسبتاً پایدارند و سقوط سطحی خطر جبران‌ناپذیر ایجاد نمی‌کند.
آرام باشید اما نمی‌توانم تشخیص قطعی بدهم.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.