آیا زمین خوردن بعد از عمل کمر خطر دارد؟
سلام مادرم ۹ ماه هست که عمل کمر کرده و پلاتین و مهره و . گذاشتن کمرش و دکتر گفته بود فعلا روی زمین نخواب یا روی زمین،نشین و روی تخت و صندلی بخواب و بشین وامروز مادرم پاش به وسیله ای گیر کرد و روی زمین کلا افتاد (روی شکم دراز کشید) و چون زانوهاش خورد زمین زانو هاش قرمز شده و درد میکرد سوالی که داشتم آیا خطر جدی برای کمرش پیش میاد یا نگران کننده نیست
3 تیر 1405