علائم پس از آنژیو و استنتگذاری: فشار قفسه و سر
سلام.وقت همگی بخیر
من تنگی نفس و سنگینی سر و خستگی مداوم داشتم.موقع پیاده روی زیاد مشکلی نداشتم فقط هنگام دویدن.
دکتر قلب گفتن رگ آئورت یه تنگی خفیف داره
و بعد از چندماه دارو فرستادنم برای استند گذاری.
الان حدودا ۸روزه انژیو کردم و بعضی از علائمی که در گذشته داشتم رو الان هم دارم.
مث این مورد: بعد از اینکه چیزی رو با صدای بلند میخونم حس فشار روی قفسه و سرم دارم
طبیعی هستش؟
من تنگی نفس و سنگینی سر و خستگی مداوم داشتم.موقع پیاده روی زیاد مشکلی نداشتم فقط هنگام دویدن.
دکتر قلب گفتن رگ آئورت یه تنگی خفیف داره
و بعد از چندماه دارو فرستادنم برای استند گذاری.
الان حدودا ۸روزه انژیو کردم و بعضی از علائمی که در گذشته داشتم رو الان هم دارم.
مث این مورد: بعد از اینکه چیزی رو با صدای بلند میخونم حس فشار روی قفسه و سرم دارم
طبیعی هستش؟
5 تیر 1405