علت انحراف چشم به داخل بعد از یک هفته از عمل؟

سلام یک هفته هست که عمل انحراف چشم انجام دادم هردو چشم ،از هردو چشم یک عضله یکی از چشمام انحرافش رو به بیرون بود که وقتی خسته میشدم مشخص میشد الان تو آینه که نگاه میکنم همون چشمم انحرافش رو به داخله و چشمم کوچیکتر از اون یکی هست
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
یک هفته بعد از عمل هنوز تورم وجود دارد و ممکن است انحراف موقت باشد.
تفاوت اندازه چشم هم به دلیل تورم است.
صبر کنید تا تورم کاملا کاهش یابد.
اگر بعد از یک ماه بهبود نیافت، جراح را معاینه کنید.
1
سلام
در بسیاری موارد اوایل پس از جراحی انحراف باتوجه به تغییراتی که در عضلات ایجاد می کنیم انحراف بصورت برعکس ایجاد می شود و با گذشت زمان چشم‌ها به وضعیت ارتو یا صاف برمیگردند، فعلا برای قضاوت زود است نگران نباشید و تحت نظر پزشک معالج معاینات را پیگیری کنید.
0
باسلام
معمولا با گذشت زمان تغییر می کند با پزشک معالجتان مشورت نمایید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.