اسهال با رگههای خون در کودک — چه کار کنم؟
سلام وقتتون بخیر ، دختر من دوسال و نیم دارهچند روز پیش اسهال شده بود با علایم دل پیچه داشت که بعد از مدتی اسهالش خلط دار شد، دکتر بردمش گفت عفونت گوارشی داره و آنتی بیوتیک بهش داد با شربت دی سیکلومین متاسفانه دو روز اول حالش خوب شده ولی از دیروز دوباره دل درد داره و تب ۳۸ درجه با رگه های ظریف خونی در مدفوعالبته دوره آنتی بیوتیک رو کامل نکردم، الان دوباره داروهاش رو ادامه بدم یا مجدد ببرمش دک
2 تیر 1405