آیا علاألمانی-دوقطبی هستم؟

سلام. من حال نوسانی ای دارم و هر زمان حالم بد باشه ب خودمآسیب میزنم و خیلی خیلی بدبین میشم و ناراحتی زیادی حس میکنم. وقتی هم ک حالم خوب باشه رفتار پرخطر دارم و سر همین کارهام سکس داشتم و مواد مصرف کردم و همه ی پول هامو خرج کردم. گاهن پیش میاد ک بی دلیل ب شدت میخندم. پیش روانپزشک رفتم ولی از سلف هارم و رفتار پرخطرم چیزی نگفتم و ایشون تشخیص اختلال اضطرا ب مزمن دادن، تشخیص شما چیه؟
13 شهریور 1397

پاسخ پزشکان

0
سلام
با توجه به مواردی که ذکر نمودین شما دچار اختلال سلوک هستین.
که باید از طریق روانشاس بررسی تا در سنین بالاتر تبدیل به انتی سوشال نگردد.
ضمن اینکه نیاز به مشاهدات بالینی بیشتر دارد.
0
باسلام و احترام
تشخیص گذاری با اطلاعات ذکر شده ناکافی است، توصیه به مراجعه حضوری و جلسات مشاوره می‌گردد، ویژگی‌هایی از شخصیت مرزی بنظر وجود دارد.
0
با سلام و وقت بخیر
و در تکمیل فرمایشات همکاران محترم.
نگران نباشید؛ سوای هر تشخیصی؛ مهم این است که درمان را شروع کرده اید و حتما موفق در کنترل علائم خواهید شد.
علائمی که فرمودید در برخی اختلالات بالینی و برخی اختلالات شخصیت؛ بصورت همپوش وجود دارد!
لذا برای تشخیص دقیق با تهیه لیستی دقیق از مشکلات؛ به درمانگر مجرب بویژه در گروه سنی نوجوان و جوان مراجعه (مجدد) بفرمایید.
0
سلام
اطلاعاتی که شما فرموده اید برای تشخیص قطعی یک اختلال روانپزشکی ناقص است.
برای تشخیص صحیح نیاز به مصاحبه بالینی است که گاهی اوقات با یک جلسه هم به نتیجه نمی رسد.
توصیه می کنم به روانپزشک مراجعه کنید
0
با سلام
وقت بخیر
اطلاعات شما ناقص است لطفا جهت سنجش و ارزیابی شخصیت و دریافت درمان متناسب با تشخیص به یک روان پزشک حاذق مراجعه نمایید
قدیری
0
سلام،
صرف نظ از اینکه تشخیص چیست که با این اطلاعات قابل ارزیابی نیست و ممکن است یک اختلال خلقی و یا اختلال شخصیت و یا ترکیبی از آن باشد، مهم شروع درمان زودهنگام شماست و اینکه شما الان 18سال دارید و درمان هر چه سریعتر شما اهمیت دارد، دارو درمانی بعلاوه رواندرمانی به شکل طولانی مدت چاره کار شماست.
ضمنا با پزشکتان صادق باشید تا بتواند بیش‌ترین کمک را به شما کند.
0
با سلام
مواردی که گفتین برای تشخیص اختلال کافی نیست ولی بیشتر شبیه علایم اختلال شخصیت است و شاید همزمان اختلالات خلقی.
بهتر است از دارودرمانی و رواندرمانی همزمان کمک بگیرید.
0
با سلام
مواردی که گفتین برای تشخیص اختلال کافی نیست ولی بیشتر شبیه علایم اختلال شخصیت است و شاید همزمان اختلالات خلقی.
بهتر است از دارودرمانی و رواندرمانی همزمان کمک بگیرید.

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

بله، از توضیحات شما مشخص است که ممکن است از اختلال علاألمانی-دوقطبی رنج می‌برید.
این اختلال تغییرات شدید در خلق و خو به صورت نوسانی از باند افسردگی تا باند منی است.
برای تشخیص دقیق و درمان مناسب توصیه می‌شود به روانپزشک متخصص مراجعه کنید.
از اهم علائم این اختلال می‌توان به بدبینی شدید، رفتار‌های پرخطر، هیجان‌زایی زیاد، مصرف مواد مخدر، و تغییرات شدید در روحیه اشاره کرد.
درمان می‌تواند شامل دارو‌ها، مشاوره روانشناختی و روش‌های درمانی مختلف باشد.
حتما به متخصص مراجعه کنید تا درمان مناسبی دریافت کنید.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.