سستی و سرگیجه هنگام ایستادن — علت و اقدام فوری
سلام وقت بخیر بنده ۱۰ روز سستی و بی حالی بدن دارم و وقتی بلند میشم در حد ۱ دقیقه بیشتر نمی تونم روی پاهام وایسم و انگار بی حس بی حال سست و بیجون هستند چه دراز کش چه سرپا که شدت از ۹۵ خوابیده میشه ۱۰۰ و همچنان موقع بلند شدن سرم گیج میره و سیاهی میره که بعد یک دقیقه یکم سرگیجه خوب میشه ولی سنگینی سر هست به علاوه حس حرکت مایع در سر هم دارم ولی بدنم بیجون و پاها و بدن بی حال و عدم تحمل ایستادن
6 تیر 1405