آیا ممکن است قرص آهنم فاسد شده باشد؟

سلام وقت بخیر. من هفته ۲۵ بارداری هستم. قرص آهنی که دکتر نوشته بود توی شهرمون هرچی گشتم نبود. مجبور شدم اینترنتی سفارش بدم. ۴-۵ روز طول کشید که برسه میترسم توی این مدت در اثر گرما خراب شده باشه. توی جعبه گذاشته بودن ولی بازم شک دارم. یبار مصرف کردم بعدش حالت تهوع گرفتم قبلا هیچوقت اینطوری نشده بودم. بنظرتون خراب شده؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
قرص آهن در دمای اتاق پایدار است.
تهوع عارضه شایع آهن است نه نشانه فساد.
اگر تغییر رنگ یا بو ندارد، قابل مصرف است.
تهوع با غذا کاهش مییابد.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.