آیا با این علائم ممکن است باردار باشم؟

یکم دل درد و سینه درد و عقب افتادن یک هفته از پریودی و دیدن یک بار لکه و ترشحات سفید رابطه اونجوری نداشتم ولی فقط اسپریم وسط باسنم ریخته شده و به آلت اون پسر به کصم کشیده شده این علائم در دختر ۱۳ ساله نشانه چیست؟
7 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
در صورت تاخیر پریودی است خون دهید
0
بهتر است آزمایش خون بارداری انجام بدید
0
سلام
اگر پریود بیش از یک هفته عقب افتاده، برای اطمینان تست بارداری انجام دهید
0
عزیز باید تست بارداری بدین، اگر بلوغتون کامل شده و پریود می شید یعنی احتمال بارداری هست.

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً بارداری در صورتی که دخول کامل یا ریختن منی داخل واژن رخ نداده باشد کم است؛ در بیشتر موارد علائمی مانند دل‌درد، حساسیت سینه، یک لکه و ترشحات سفید ناشی از تغییرات هورمونی یا عفونت قارچی است.
نگران نباشید اما پیگیری لازم است.
راهکار‌های عملی:
- همین الآن یا فردا یک تست بارداری خانگی انجام دهید و در صورت منفی تکرار را یک هفته بعد در نظر بگیرید.
- اگر منی با دهانه واژن تماس مستقیم داشته، فوراً برای مشاوره و امکان دریافت پیشگیری اضطراری (قرص اورژانسی) به مرکز بهداشتی مراجعه کنید.
- از شستشوی داخلی یا استفاده از محصولات معطر خودداری کنید؛ با آب و لرم شستشو دهید و لباس زیر نخی بپوشید.
- به والدین یا یک بزرگسال مطمئن اطلاع دهید و برای معاینه و تست‌های لازم (تست بارداری رسمی، معاینه واژن) به پزشک مراجعه کنید.
علائم هشدار:
- درد شکمی خیلی شدید یا خونریزی زیاد
- تب یا ضعف شدید و سرگیجه
- ترشحات بدبو، خونریزی غیرطبیعی یا سوزش/خارش بسیار شدید
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.