هیدروکسی کلروکین باعث لک بینی شدید دربارداری میشه؟
سلام من ۱۰ هفته باردارهستم ۱۰ روزه اسپیرین مصرف میکنم تا الان لک بینی یا هرچیزی نداشتم تا ۲ روز پیش رفتم سونو شکمی یکم زیاد با فشار سونو کرد دردم گرفت امدم خانه یه لک کوچک دیدم بعد ازمایش ایمنی رابردم پزشک ایمنی گفت خیلی کم ایمنی بالا دارید زیاد نیست برام قرص هیدروکسی کلروکین و پردونیزل نوشت گفت شروع به مصرف کن الان یک روز نیمه مصرف کردم لک بینی شدید افتادم آسپیرن راهم قطع کردم اثر نداشت تا شنبه ب
4 تیر 1405