خودارضای شدید در6سال و ریزش مو؟
سلام به دکترای عزیز یه سوال داشتم من از سن ۱۷سالگی مبتلا به خودارضای خیلی شدید شدم درحده اینکه خیلی بارها ازشیش صبح تا ۱۱صبح یا۱۲شب تا ۶صبح ۷یا۸بارخودارضای میکردم. که سرم خالی میشد. و گیج میرفت وسرم خارش شدید می گرفت . تقریبا هفته ای ۱۰بار تو این ۶سال داشتم .موهام از۳سال پیش ضعیف شده وجلوش کم پشت مال اونه .ممنون
3 تیر 1405