زمان زایمان پس از معاینه تحریکی - نشانههای نزدیک بودن زایمان
من دوروز پیش معاینه تحریکی شدم قبل معاینه دهانه رحمم دو انگشت باز بود بعد از معاینه دچار لکه بینی شدم شبش هم از ساعت یک شب تا هشت صبح ی بند انقباض و درد داشتم و تا دیشب ترشحات تخم مرغی با رگه های خون داشتم ولی از دیشب خبری از درد نیست ولی ترشحات آبکی بدون رنگ و بو دارم امکان زایمان هست یا دهانه رحم بیشتر باز شده؟؟
4 بهمن 1404
پاسخ پزشکان
0
لطفا برای معاینه مجدد به زایشگاه مراجعه کنین و ورزشهای تمرینی خود را ادامه دهید
با توجه به توضیحات شما، نشانههایی که پس از معاینه تحریکی داشتهاید، ممکن است نشاندهندهی نزدیک بودن زمان زایمان باشند. معاینه تحریکی میتواند باعث تسریع در باز شدن بیشتر دهانه رحم و شروع دردهای زایمانی شود. لکهبینی، ترشحات با رگههای خون و دردهای منقبضکننده همگی جزء علائمی هستند که میتوانند قبل از شروع فعال زایمان رخ دهند. از آنجایی که دردهای شما متوقف شدهاند و ترشحات آبکی دارید، ممکن است این یک وقفه موقتی باشد. بهتر است به پزشک یا مرکز بهداشتی مراجعه کنید تا با انجام معاینه دقیقتر وضعیت دهانه رحم و آمادگی بدن شما برای زایمان بررسی شود. همچنین، مراقبتهای دوران بارداری، مخصوصاً در هفتههای پایانی، اهمیت بسیار زیادی دارد.
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.