علت درد کمر و پهلو در دوران بارداری چیست؟

سلام وقت بخیر من ۶هفته و ۶روزم سنو انجام دادم ساک حاملگی تشکیل بود اما قطب جنینی هنوز رویت نشد تا ۲هفته آینده دوباره سنو تکرار کنم اما الان اول ترشحات قهوه ای کمرنگ و بعد ترشح خون صورتی و یه دو تا لخته خیلی ریز خون تیره و روشن اما بعدش دیگه خبری نبود یعنی مثلا یه بار در روز یه روز خوبه یه روز خوب ایطور میشم دلیلش چیه راهنماییم کنید لطفا
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
حتما به همامهر متخصصین جراح عمومی مراجعه کنید
0
سلام
در صورتی که لکه بینی به خونریزی تبدیل شد احتمالا سقط می‌کنید ولی اگر مشکلی نبود سونوگرافی طبق روالی که گفتهاند بایستی تکرار شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.