علت درد کمر و پهلو در دوران بارداری چیست؟
سلام وقت بخیر من ۶هفته و ۶روزم سنو انجام دادم ساک حاملگی تشکیل بود اما قطب جنینی هنوز رویت نشد تا ۲هفته آینده دوباره سنو تکرار کنم اما الان اول ترشحات قهوه ای کمرنگ و بعد ترشح خون صورتی و یه دو تا لخته خیلی ریز خون تیره و روشن اما بعدش دیگه خبری نبود یعنی مثلا یه بار در روز یه روز خوبه یه روز خوب ایطور میشم دلیلش چیه راهنماییم کنید لطفا
4 تیر 1405