علت اگزمای پشت دست که سفید شده؟
سلام من دستم حدود دوماه هست اگزما داره بیشتر هم دست راستم اول قرمز بود با تبخال های ریزرو انگشتان بعد امد کف دستم پوست دستم دایره ای ریزش کرد رفتم دکتر بماد کلوبتازول داد بهتر شدم الان ۳روز میبینم پشت دستم لک سفید میشه لکای سفید کمرنگ دایره های کوچیک برای همون اگزما هست شمردم ۱۱تا شده و همونجا ها که نگاه میکنم پوست هاش یکم ریخته الان چیکار کنم صابون سیوند هم استفاده میکنم با قرص فکسوفنادین
2 تیر 1405