احتمال آسیب به چشم بعد از عمل فمتولیزیک؟

پس الان دو سال هست که عمل فمتولیزیک انجام دادم . پسرم پاکت شیر رو فشار داد و شیر پاشید به چشم هام و مقداریش هم بنظرم داخل چشمم ریخته (پاشیده )شد . درد یا قرمزی ندارم . ۳۰ دقیقه بعد هم چندبار چشمم رو با قطره خشکی چشم شست شو دادم . ممکنه به چشمم اسیبی وارد شده باشه ؟؟؟؟؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
باسلام
مشکلی وجود ندارد فقط بخوبی شستشو دهید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.