زخم و التهاب انتهای روده؛ راهکارهای کوتاه
سلام من بعد از فشار روانی و استرس معدم به هم ریخت گوارش مراجعه کردم گفت یکم خون تو مدفوع هست کولون اسکوپی کردیم گفت یه زخم کوچک انتهای روده کوچک هست و ورم و التهاب روده هم دارم اینستا۱۲۰۰ داد و یوسانید ۹ که پیش دکتر دیگه ای رفتم گفت یوسانید لازم نیست بخوری
خواستم بدونم ایا زخم اگر محرک کنترل بشه گسترش پیدا میکنه یا نه ؟ایا عرق نعنا و بارهنگ و عسل بخوریم چه میزان
خواستم بدونم ایا زخم اگر محرک کنترل بشه گسترش پیدا میکنه یا نه ؟ایا عرق نعنا و بارهنگ و عسل بخوریم چه میزان
2 تیر 1405