لکه بینی دارم و باردارم لخته خون داشتم دکتر شیاف پروژسترون داد؟

من طیبه هستم از شهرستان نیکشهر باردارم و در هفته ششم بارداری هستم لخته خون داشتم دکتر برام شیاف پروژسترون نوشت شبی دوتا استفاده کردم الان دو روز که لکه بینی دارم و امروز شکمم گرفتگی داره و رنگ خون تیره رنگ هستن و الان ظهر از خواب بیدار شدم یهو خون قرمز و یکمی زیاد ریخت که دستمال تر شد
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
شیاف پروژسترون درمان استاندارد لکهبینی در بارداری است.
منظم مصرف کنید.
خونریزی شدید یا درد شکمی = اورژانس. استراحت نسبی.
این پاسخ جایگزین معاینه پزشک نیست.
0
در ابتدا توصیه به انجام سونوگرافی بارداری می شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.