علت منقبض شدن فک بعلت مصرف این دو قرص طبیعی است؟

با سلام؛ روانپزشکم بعلت اضطراب و افسردگی دو قرص ونلافاکسین ۳۷/۵ ۲بار در روز و آریپیپرازول ۵ دو شب اول یک چهارم و بعد نصف عدد قبل خواب تجویز کردن. از دیروز مصرف داروها رو شروع کردم . دیشب هم یک چهارم آریپیپرازول رو مصرف کردم.در طول شب خیلی استرس داشتم و از صبح هم فک پایینم منقبض شده. آیا طبیعیه؟ بمرور بهتر میشه؟
15 فروردین 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
ونلافاکسین صبح مصرف شود
از نصف شروع کنید به تدریج افزایش دهید
0
سلام
وقتتون بخیر باشه از نصفه شروع کنید
0
سلام
وقتتون بخیر باشه از نصفه شروع کنید
0
سلام
وقتتون بخیر باشه صبح‌ها مصرف بنمایید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.