علت منقبض شدن فک بعلت مصرف این دو قرص طبیعی است؟
با سلام؛ روانپزشکم بعلت اضطراب و افسردگی دو قرص ونلافاکسین ۳۷/۵ ۲بار در روز و آریپیپرازول ۵ دو شب اول یک چهارم و بعد نصف عدد قبل خواب تجویز کردن. از دیروز مصرف داروها رو شروع کردم . دیشب هم یک چهارم آریپیپرازول رو مصرف کردم.در طول شب خیلی استرس داشتم و از صبح هم فک پایینم منقبض شده. آیا طبیعیه؟ بمرور بهتر میشه؟
15 فروردین 1405