لبنیات تا چه مدت در شیر مادر باقی میماند؟
سلام.پسر من یک ماهشه و به پروتیین گاوی حساسیت داره و از علائمش خون در مدفوع بوده
و بیمارستانم بستریش کردم تمام ازمایشا و سونو و عکسش خوب بود خداروشکر
و دلیلشو گفتن همون حساسیته
بعد دکتره بیمارستان گفت تا ده روز ب بچت شیر نده ،لبنیاتم حذف کن
فعلا پپتی ۱ بهش میدم
ایا واقعا نیازه ده روز صبر کنم ؟
تا الان پنج روز گذشته و من هیچی مصرف نکردم
و بیمارستانم بستریش کردم تمام ازمایشا و سونو و عکسش خوب بود خداروشکر
و دلیلشو گفتن همون حساسیته
بعد دکتره بیمارستان گفت تا ده روز ب بچت شیر نده ،لبنیاتم حذف کن
فعلا پپتی ۱ بهش میدم
ایا واقعا نیازه ده روز صبر کنم ؟
تا الان پنج روز گذشته و من هیچی مصرف نکردم
3 تیر 1405