زایمان طبیعی بعد از خروج ایو دی؟
سلام خسته نباشید من پنج سال پیش بخاطر ای یو دی جراحی شدم و الان ۳۰هفته باردارم ایا با این شرح عمل میتونم زایمان طبیعی داشته باشم
هیتروسکوپی +لاباراسکوپی +انژلر
هیتروسکوپی =رحم نرمال_ای یو دی داخل رحم مشاهده نشد _
حین عمل متوجه ای یو دی در رباطیوتورساکرال سمت چپ چسبندگی داشت ک ایو دی خارج شد و چسبندگی ازاد شد
تصویر بارگذاری نشد ک کامل باشه
تا الانم توی بارداریم هیچ مشگلی نداشتم
هیتروسکوپی +لاباراسکوپی +انژلر
هیتروسکوپی =رحم نرمال_ای یو دی داخل رحم مشاهده نشد _
حین عمل متوجه ای یو دی در رباطیوتورساکرال سمت چپ چسبندگی داشت ک ایو دی خارج شد و چسبندگی ازاد شد
تصویر بارگذاری نشد ک کامل باشه
تا الانم توی بارداریم هیچ مشگلی نداشتم
2 تیر 1405