نیاز به پیگیری دقیق بعد از انجام اکو مری چه فرصتهایی را به ما میدهد؟
با سلام و احترام
آقای دکتر پرآذران شما درجواب سوال من(وجود فیبروالاستوم و انجام اکوی مجدد)فرمودید که به همکار فلوشیپ اکو مراجعه کنم، اگر به تشخیصشون اطمینان داشته باشند هر ۳-۶ ماه اکوی مرسوم و الا اکوی مری انجام بدم.
همکار فلوشیپ به عدم وجود فیبروالاستوم و دولتی بودن اشاره کردند.یعنی این امکان وجود داره که حتی با وجود اطمینان ایشون، تشخیص اشتباه بوده باشه و فیبروالاستوم وجود داشته باشه؟
شما فرمودید که فواصل پیگیری هر۳-۶ ماه یکبار باشه. چرا این پیگیری بایستی در فواصل کوتاه انجام بگیره؟
سپاسگذارم
آقای دکتر پرآذران شما درجواب سوال من(وجود فیبروالاستوم و انجام اکوی مجدد)فرمودید که به همکار فلوشیپ اکو مراجعه کنم، اگر به تشخیصشون اطمینان داشته باشند هر ۳-۶ ماه اکوی مرسوم و الا اکوی مری انجام بدم.
همکار فلوشیپ به عدم وجود فیبروالاستوم و دولتی بودن اشاره کردند.یعنی این امکان وجود داره که حتی با وجود اطمینان ایشون، تشخیص اشتباه بوده باشه و فیبروالاستوم وجود داشته باشه؟
شما فرمودید که فواصل پیگیری هر۳-۶ ماه یکبار باشه. چرا این پیگیری بایستی در فواصل کوتاه انجام بگیره؟
سپاسگذارم
18 شهریور 1398 آخرین بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1399