اروغ بدبو و اسهال آبکی؛ علت و راهکار
مدت ۶سال است تقریبا چند ماه بکبار اروغ بدبو دارم و بعد از آن اسهال ابکی و سپس تا دفع مخاط سفید پیش میره و تمام میشه هرچند ماه یه بار این مدلی میشم. گوارش رفتم اندو سکوپی کرد گفت هیچی نیست روده تحریک پذیره دارو داده و گفتن عملکرد معدت ضعیفه اما با بدتر شدن شرایط روحی در طول این یک ماه از تعداد دفعات بیستر شده گاه به برخی مواد مثل سرخ کردنی و سیب زمینی پخته هم حساسیت دارم و معدم واکنش نشان میده.
5 تیر 1405