شکستگی استخوانهای درشت نی و نازک نی در تصادف و عمل جراحی ان؟

حدود ۴۵ روز هست که استخوان درشت نی ساق پای راستم عمل شده، عکس گرفتم دکتر گفت بد نیست ، ولی من به عکس که نگاه میکنم استخوان شکسته درست رو بروی هم پلاتین گذاری نشده هست و کمی از نوک استخوان شکست بیرون زده از تراز استوان ساق پا دارد، میخواستم ببینم آیا ایرادی دارد، یا اینکار باعث دیر جوش خوردن میشود؟
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
طبیعی هست که در طی عمل امکان فیت کردن میلیمتری لبه‌های شکستگی وجود ندارد هم به و اسطه اتصالات عضلانی بالاتر و پائین تر استخوان و هم به خاطر شکل نامنظم محل شکستگی.
نتیجه نهایی این درمان پس از جوش خوردن محل شکستگی مشخص می شود.
در این مرحله نباید نیروی اضافه از بیرون برای اصلاح آنچه شما به عنوان ناهمراستایی در عکس مشاهده می کنید، به محل عمل وارد شود.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.