شکستگی استخوانهای درشت نی و نازک نی در تصادف و عمل جراحی ان؟
حدود ۴۵ روز هست که استخوان درشت نی ساق پای راستم عمل شده، عکس گرفتم دکتر گفت بد نیست ، ولی من به عکس که نگاه میکنم استخوان شکسته درست رو بروی هم پلاتین گذاری نشده هست و کمی از نوک استخوان شکست بیرون زده از تراز استوان ساق پا دارد، میخواستم ببینم آیا ایرادی دارد، یا اینکار باعث دیر جوش خوردن میشود؟
2 تیر 1405