۳۷ هفته ۴روز باردارم دیروز وامروزترشح قهوه ای دارم؟
۳۷ هفته ۴روز باردارم دیروز ترشح قهوه ای داشتم رفتم بیمارستان قلب بچه خوب بود سونو واژینال رو نزاشتم کامل انجام بده بایکمی دست زدن گفتن نشتی کیسه اب داری با دکترم هماهنگ شدم تاشب حرکت بچه خوب بود ترشح سفید داشتم کمی الانم ازخواب بیدارشدم دیدم باز ترسح قهوه ای دارم چکارکنم
4 تیر 1405