علت این توده سفت روی پام چیه بعد افتادن به زمین؟
ده روز پیش افتادم زمین و پای چپمم بود بعد افتادن هرچه گذشت درد و. کمتر شد تا اینکه متوجه یه توده سفت روی اون قسمت آسیب دیده شدم این توده چیه؟در ضمن پامو محکم میزارم زمین دقیقا همین قسمتم درد دارهه.میدونم باید برم عکس بگیرم ولی هنوز وقت نتونستم پیدا کنم فقط میخام دکترا نظراتونو بگین که این برجسنگی سفت چیه یا چی میتونه باشه؟درضمن هیچ محدودیتی تو حرکت و. ندارم پام
4 تیر 1405