علت این توده سفت روی پام چیه بعد افتادن به زمین؟

ده روز پیش افتادم زمین و پای چپمم بود بعد افتادن هرچه گذشت درد و. کمتر شد تا اینکه متوجه یه توده سفت روی اون قسمت آسیب دیده شدم این توده چیه؟در ضمن پامو محکم میزارم زمین دقیقا همین قسمتم درد دارهه.میدونم باید برم عکس بگیرم ولی هنوز وقت نتونستم پیدا کنم فقط میخام دکترا نظراتونو بگین که این برجسنگی سفت چیه یا چی میتونه باشه؟درضمن هیچ محدودیتی تو حرکت و. ندارم پام
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
البته قطعا نیاز به معاینه دارد ولی بنظر می‌رسد یک هماتوم ارگانیزه شده باشد معمولا نیاز به اقدامی ندارد و بتدریج جذب خواهد شد
0
سلام
اگر بعد از آسیب دیدن به وجود آمده بهتر هست به جراح نشون بدید.
ممکنه التهاب بافت هم باشه.
0
سلام
ممکنه التهاب موضعی باشه.
در صورت تداوم به پزشک مراجعه نمایید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.