دردهای گاه به گاه سمت چپ سینه چطور درمان کنم؟

سلام. پسر۸سالم گاهی میگه دردتیزخفیف درناحیه قلب داره دکتربردم گفتن خیلی خفیف دریچه بازشده اماحادنیست وخفیفه هیچ دارویی هم غیراز روزانول۱۰ نداد میشه بگید این دردهای گاه به گاه کی ازبین میرن؟ چکارکنم کم بشن یعنی تاآخرعمراین دردهامیادسراغش توراخدایه کمکی بهم کنید راهنماییم کنید دعاتون میکنم من خیلی عذاب میکشم هرموقع میگه مامان یه کم دردگرفت
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.