ای یو ای کردم مثبت شد ایا باید استراحت کنم؟

من امروز ۱۹ ای یو ای هستم و باردارشدم ایا نیازه ک همش استراحت کنم یا میتونم بیرون برم یا کمی پیاده روی کنم
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام.
تبریک میگویم؛ بعد از مثبت شدن بارداری پس از IUI، اگر خونریزی، درد شدید شکم یا دستور خاصی از پزشکتان ندارید، معمولا استراحت مطلق لازم نیست و فعالیت‌های سبک مثل بیرون رفتن کوتاه و پیادهروی آرام اشکالی ندارد.
از فعالیت سنگین، بلند کردن بار، ورزش شدید و استرس زیاد پرهیز کنید و دارو‌های تجویزشده مثل پروژسترون را خودسرانه قطع نکنید.
برای تصمیمگیری نهایی حتما ویزیت حضوری لازم است.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.