۲۹هفته زایمان زودرس داشتم بچم فوت شد؟

هفته۲۹بارداری بودم ترشح خونی داشتم رفتم دکترسونودادم همه چی خوب بودفقط گفتن آب دورجنین زیاده چندروزبستری شورفتم بیمارستان معاینه شدم گفتن ۶سانت دهانه رحم بازشده به پای بچه بندناف پیچیده بودسریع عملم کردن دکترم آمپول ریه نزده بودبچم چندروزان ای سیوبستری شدبعدش فوت شدبه نظرشماچرااینجوری شدمن همه چیم خوب بودالبته من از۴ماهگی همیشه دلپیچه شدیدداشتم ودلدردوشکمم سفت میشددکترم همش میگفت ازمعده ورودته
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
متاسفم. زایمان زودرس در هفته 29 با پیچخوردگی بند ناف و مایع زیاد می‌تواند عوارض جدی داشته باشد.
آمپول ریه قبل از زایمان می‌توانست به بالغشدن ریه‌ها کمک کند.
برای بارداری بعدی، حتما تحت نظارت متخصص پریناتولوژی باشید.
0
سلام
این اتفاق تقصیر شما نبوده.
بارداری‌ها گاهی غیرقابل پیشبینی هستن.
برای بارداری‌های بعدی (اگر تصمیم بگیرید)، مراقبت‌های پرخطر (مانند سرکلاژ، نظارت بیشتر روی دهانه رحم و آب جنین، و آمادگی برای steroid) میتونه کمک کنه

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.