۲۹هفته زایمان زودرس داشتم بچم فوت شد؟
هفته۲۹بارداری بودم ترشح خونی داشتم رفتم دکترسونودادم همه چی خوب بودفقط گفتن آب دورجنین زیاده چندروزبستری شورفتم بیمارستان معاینه شدم گفتن ۶سانت دهانه رحم بازشده به پای بچه بندناف پیچیده بودسریع عملم کردن دکترم آمپول ریه نزده بودبچم چندروزان ای سیوبستری شدبعدش فوت شدبه نظرشماچرااینجوری شدمن همه چیم خوب بودالبته من از۴ماهگی همیشه دلپیچه شدیدداشتم ودلدردوشکمم سفت میشددکترم همش میگفت ازمعده ورودته
3 تیر 1405