قرص وروژست و لکه های قرمز پوستی بدن؟
سلام،وقت بخیر
حدود یک هفته هست روزانه یک عدد وروژست استفاده میکنم برای آندومتریوز و لکه های قرمز پوستی در قفسه سینه، سینه ها، اطراف سینه و نواحی شکم ایجاد شده. آیا طبیعیه یا باید با پزشک هماهنگ بشه. خارش و دردی ندارن. ممنون
حدود یک هفته هست روزانه یک عدد وروژست استفاده میکنم برای آندومتریوز و لکه های قرمز پوستی در قفسه سینه، سینه ها، اطراف سینه و نواحی شکم ایجاد شده. آیا طبیعیه یا باید با پزشک هماهنگ بشه. خارش و دردی ندارن. ممنون
4 تیر 1405