دانههای قرمز روی دست بعد از شنا: حساسیت یا گرمازدگی؟
سلام؛ وقت بخیر
من یه آزمون آبی داشتم که داخل استخر بود دوم تیر ماه، بعد از اتمامش یکی از بچه ها گفت انگار حساسیت گرفته از آب دستش یکم دون دون شد. بقیه هیچ علائمی نداشتند و این چیزا تو استخر طبیعیه. بلافاصله بعدش ما رفتیم شهرستان ۶ تیر که اومدیم روی دستم دونه های قرمز دیدم. نمیدونم بخاطر حساسیت به آبه یا حشره یا گرما زدگی ولی نگرانم بیشتر نشه و مشکل جدی ای نباشه. برجسته و دارای خارش نیست.
من یه آزمون آبی داشتم که داخل استخر بود دوم تیر ماه، بعد از اتمامش یکی از بچه ها گفت انگار حساسیت گرفته از آب دستش یکم دون دون شد. بقیه هیچ علائمی نداشتند و این چیزا تو استخر طبیعیه. بلافاصله بعدش ما رفتیم شهرستان ۶ تیر که اومدیم روی دستم دونه های قرمز دیدم. نمیدونم بخاطر حساسیت به آبه یا حشره یا گرما زدگی ولی نگرانم بیشتر نشه و مشکل جدی ای نباشه. برجسته و دارای خارش نیست.
7 تیر 1405