خطر ارگاسم در ماه نهم بارداری با سرکلاژ چیست؟

سلام من هفته دیگه زایمانم و من سر کلاژ هستم میخوام بدونم اگر از نقطه کیلیتوریس به ارگاسم برسم خطر داره؟ من زیاد انقباض ندارم ولی واژن درد دارم واژن دردم در طول روز کمتر ولی شب زیاده نمیتونم تکون بخورم
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
خیر مشکل خاصی نیست نکران نباش
ولی بهتر است اختیاط شود
0
سلام
ازگاسم براتون مشکل ایجاد نمی‌کنه اما درد واژن باید بررسی بشه که درد زایمانی نباشه

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.