۱۷روز زایمان کردم وسزارین دوم هست کار سنگین انجام دادم میترسم بخیه ا؟
۱۷روز زایمان کردم وسزارین دومم هست کار سنگین انجام دادم وسایل خونه رو جا به جا کردم اصلا یادم نبود تازه زایمان کردم میترسم بخیه ام؟الان ترس اینو دارم بخیه از تو پاره بشه درد کمر هم دارم و خونریزی نسبتا کم و جای بخیه یکم درد میکنه نمیدونم چیکار کنم ؟
3 تیر 1405