استفاده از طب چینی برای درمان شقاق: آیا اثربخش است؟
سلام خسته نباشید
من الان سه ساله زایمان طبیعی کردم بعد از اون نوقع رفتن به دستشویی خیلی درد داشتم و بعضی موقع ها خون میومد رفتم دکتر گفتن شقاق هس و باید عمل بشین عمل کردم ولی متاسفانه بازم اونجوری شدم هیچ دارویی نمونده استفاده نکرده باشم بازم ی دکتر دیگه رفتم گفتن بیا با طب چینی درمانت کنم بنظرتون جواب میده؟
من الان سه ساله زایمان طبیعی کردم بعد از اون نوقع رفتن به دستشویی خیلی درد داشتم و بعضی موقع ها خون میومد رفتم دکتر گفتن شقاق هس و باید عمل بشین عمل کردم ولی متاسفانه بازم اونجوری شدم هیچ دارویی نمونده استفاده نکرده باشم بازم ی دکتر دیگه رفتم گفتن بیا با طب چینی درمانت کنم بنظرتون جواب میده؟
10 مرداد 1404