تاخیر پریودی و یکبار خون غلیظ؛ علت چیست؟
سلام من ماه قبل یعنی ۲۷اردیبهشت .تا یکم خرداد.
اما خرداد پنج روز تاخیر در پریودیم داشتم .روز پنجم تاخیر مقداری خون غلیظ ازم اومد از بعدش هرچه دستشویی رفتم هیچ خونی ندیدم
احتمال داره که باردار باشم آخه تا یکروز قبلش هم تست زدم منفی شده
اما خرداد پنج روز تاخیر در پریودیم داشتم .روز پنجم تاخیر مقداری خون غلیظ ازم اومد از بعدش هرچه دستشویی رفتم هیچ خونی ندیدم
احتمال داره که باردار باشم آخه تا یکروز قبلش هم تست زدم منفی شده
2 تیر 1405