قد نایستاده در نوجوانی؛ چه کار کنم؟
سلام خسته نباشید
من ۱۳ ساله بودم نامذد کردم هنوز نامذدم قدم ۱۴۹ تا هست وزنم ۴۶ تا. الان دوسال از نامذدم میگذره و اینکه همون چند روز بعد از عقد دختر بودنمو از دست دادم الان زن هستم نمیدنم چکار کنم قدم و وزنم رشد نمیکنه قاعدگی هم درست میاد به تاریخ خودش میاد نمیدونم چکار کنم لطفا جواب بدید دکتر هم رفتم برای وزن و قدم دارو داد ولی جواب نداد
رابطه جنسی مرتب داریم و اینم بگم بابام قدش بلنده
من ۱۳ ساله بودم نامذد کردم هنوز نامذدم قدم ۱۴۹ تا هست وزنم ۴۶ تا. الان دوسال از نامذدم میگذره و اینکه همون چند روز بعد از عقد دختر بودنمو از دست دادم الان زن هستم نمیدنم چکار کنم قدم و وزنم رشد نمیکنه قاعدگی هم درست میاد به تاریخ خودش میاد نمیدونم چکار کنم لطفا جواب بدید دکتر هم رفتم برای وزن و قدم دارو داد ولی جواب نداد
رابطه جنسی مرتب داریم و اینم بگم بابام قدش بلنده
6 تیر 1405