موی زائد صورتو با چی از بین ببریم؟
سلام وقت بخیر
من صورتم تحت درمانه با آداپالن نمیتونم برم لیزر فعلا ، صورتم موی کرکی داره ولی سبیل و چانم موی زائد هس مشکل هورمونی هم ندارم ، از این تیغ رنگی های ابرو میزنم جوش میزنم ، شمع بهتره یا بندانداز برقی یا چی؟ واقعا کلافم کرده
من صورتم تحت درمانه با آداپالن نمیتونم برم لیزر فعلا ، صورتم موی کرکی داره ولی سبیل و چانم موی زائد هس مشکل هورمونی هم ندارم ، از این تیغ رنگی های ابرو میزنم جوش میزنم ، شمع بهتره یا بندانداز برقی یا چی؟ واقعا کلافم کرده
3 تیر 1405