موی زائد صورتو با چی از بین ببریم؟

سلام وقت بخیر
من صورتم تحت درمانه با آداپالن نمیتونم برم لیزر فعلا ، صورتم موی کرکی داره ولی سبیل و چانم موی زائد هس مشکل هورمونی هم ندارم ، از این تیغ رنگی های ابرو میزنم جوش میزنم ، شمع بهتره یا بندانداز برقی یا چی؟ واقعا کلافم کرده
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
درود.
وقتتون بخیر.
بهتربن روش تیغ اصلاح ابرو هست.
اگه با اون جوش میزنید نیاز به یک دوره درمان دارید.
بر اساس شدت ممکن است نیاز به درمان خوراکی باشه.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.