دختر ۱۰ ساله قد کوتاه؛ چه کار کنم؟
سلام من دخترم ۱۳۹۵/۱۰/۲۱به دنیا اومده ۱۰سالش میشه شرایط مالی خوبی نداریم که پیش دکتر ببرش قدش خیلی حوتاه هست۱۱۱ سانت هست نمیدونم چیکار کنم هفته یک آمپول B۱۲زدم والان هم قرص ال ارژنین یوروویتال و قرص کلیسی شور بهش میدم از دکتر هم نپرسیدم یکی از اقوام گفت اینطوری بده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه یا برای افزایش قدش خوبه آیا خوردن همزمان کلسی شور و ال ارژنین مشکل ایجاد نمیکنه هفته یک B۱۲ میزنم آمپول براش خ
1 تیر 1405