خونریزی یک هفته بعد از پریود در تنبلی تخمدان

هفته پیش پریود بودم بعداز یه هفته پاکی دوباره پریود شدم آیا میشه باردار بود و خون بارداری باشه یاخیر تنبلی تخمدان داشتم دکتر دارو آمپول تجویز کردن استفاده کردم
6 آبان 1405

پاسخ پزشکان

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً این خونریزی ناشی از تغییر هورمونی یا اثر دارو/تزریق است؛ در بیشتر موارد داروهای تنظیم تخمک‌گذاری یا تغییر سطح هورمون‌ها باعث لکه‌بینی یا خونریزی بین دو قاعدگی می‌شوند و معمولاً خطرناک نیست.
خون بارداری (خونریزی کاشتگاهی) کمتر محتمل است اما امکان بسیار کمی دارد.
راهکارهای عملی:
- یک تست بارداری خانگی با اولین ادرار انجام دهید و در 3–5 روز بعد تکرار کنید اگر تردید باقی است.
- میزان، رنگ و مدت خونریزی و هر علامت همراه (درد، تب، ترشح) یادداشت کنید.
- از فعالیت بدنی شدید و مصرف همزمان داروهای جدید بدون مشورت خودداری کنید و داروهای تجویزشده را طبق دستور ادامه دهید مگر پزشک گفته باشد.
- در صورت مثبت شدن تست یا نگرانی، برای آزمایش Beta-hCG یا سونوگرافی به پزشک مراجعه کنید.
علائم هشدار:
- خونریزی بسیار زیاد با ضعف یا سرگیجه
- درد شکمی شدید یا تب
- ترشحات بدبو یا تب و لرز
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص