آیا حساسیت به جفت بعد از زایمان میماند؟
سلام من ده ماه پیش زایمان کردم، به علت حساسیت به جفت و خار شدید در ۳۷ هفتگی زایمان کردم. بعد از زایمان دیگه آزمایش ندادم.
آیا احتمالش هست هنوز اثری ازش مونده باشه؟
آیا اگر چندماه دیگه باردار بشم احتمال برگشتش هست؟
آیا احتمالش هست هنوز اثری ازش مونده باشه؟
آیا اگر چندماه دیگه باردار بشم احتمال برگشتش هست؟
3 تیر 1405