ریزش مو بعد از مصرف اس سیتالوپرام — برگشتپذیری
سلام ، من ۲۱ سالمه
داروی اعصاب و ضد افسردگی میخوردم ( اس سیتالوپرام ) بعد از گذشت ۳ ماه موهام شروع کرد به ریزش ، و ریزش به صورت پراکنده بود و ناحیه های مختلف از سرم کم پشت شد ، بیشتر کناره های سر و بقل مو
رفتم دکتر متخصص پوست و مو بهم دوتاستراید و ماینوکسیدیل دادن
ریزش موهام سریع قطع شد
میخاستم ببینم موهام به حالت قبلی برمیگرده ؟ یا رویش مجدد دارم ؟
داروی اعصاب و ضد افسردگی میخوردم ( اس سیتالوپرام ) بعد از گذشت ۳ ماه موهام شروع کرد به ریزش ، و ریزش به صورت پراکنده بود و ناحیه های مختلف از سرم کم پشت شد ، بیشتر کناره های سر و بقل مو
رفتم دکتر متخصص پوست و مو بهم دوتاستراید و ماینوکسیدیل دادن
ریزش موهام سریع قطع شد
میخاستم ببینم موهام به حالت قبلی برمیگرده ؟ یا رویش مجدد دارم ؟
30 خرداد 1405