کاهش دوپامین و افزایش سروتونین، راهکارهای عملی
سلام واحترام وادب آیا داروی شیمیایی ویا گیاهی موثر وثابت شده از نظر علمی پزشکی برای کاهش دوپامین و کورتیزول و برای افزایش سرتونین ویا باز جذب سرتونین وجود دارد اگر هست نحوه مصرف آن ودوز مصرف آن وتداخلات داروی آن را بفرمایید میخواهم هورمون شادی بیشتر داشته باشم و لذت کمتری وهیجان واسترس کمتری در زندگی ام تجربه کنم تا افسرده نشون واعتیاد جنسی ام مثل خودارضایی را دفع وترک کنم دارو معرفی فرمایید؟
1 تیر 1405