خونریزی بعد از خودارضایی؛ چه احتمالاتی دارد؟
سلام وقت بخیر. چند روز پیش خودارضایی مالشی با پتو انجام دادم. فقط از روی شورت بود و هیچ جسمی وارد واژن نکردم. بعد از آن کمی خون دیدم. حدود یک هفته قبل پریودم تمام شده بود. ممکن است این خون باقیمانده قاعدگی باشد یا احتمال آسیب به پرده بکارت وجود دارد؟ آیا شدت مالش هم میتواند باعث آسیب شود؟
درد خیلییی کم زیر شکمم داشتم ولی نه خونریزی ادامه داشت نه درد
درد خیلییی کم زیر شکمم داشتم ولی نه خونریزی ادامه داشت نه درد
7 تیر 1405