خونریزی بعد از خودارضایی؛ چه احتمالاتی دارد؟

سلام وقت بخیر. چند روز پیش خودارضایی مالشی با پتو انجام دادم. فقط از روی شورت بود و هیچ جسمی وارد واژن نکردم. بعد از آن کمی خون دیدم. حدود یک هفته قبل پریودم تمام شده بود. ممکن است این خون باقیمانده قاعدگی باشد یا احتمال آسیب به پرده بکارت وجود دارد؟ آیا شدت مالش هم میتواند باعث آسیب شود؟
درد خیلییی کم زیر شکمم داشتم ولی نه خونریزی ادامه داشت نه درد
7 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
اگه چیزی وارد واژن نشده باشه احتمال آسیب خیلی کمه، ولی در هر حال تو معاینه تشخیص دقیق تره
0
سلام
احتمال آسیب هایمن با توجه به توضیحات بسیار کم است

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً این خون یا لکه‌بینی باقیماندهٔ قاعدگی است یا خراش سطحی پوست یا مخاط ناحیهٔ خارجی تناسلی ناشی از مالش.
در بیشتر موارد خون کم و گذراست و نیاز به درمان فوری ندارد؛ بنابراین لازم نیست نگران باشید اما پیگیری کنید.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.