چه زمانی لتروزول را در چرخه شروع کنم؟
سلام. من تنبلی تخمدان دارم. اقدام به بارداری ام.ماه پیش لتروزول و hmg و داروی استروژن برای بالابردن ضخامت رحم استفاده کردم. قرار بود این ماه هم از شروع خونریزی از شب سوم دوباره لتروزول رو شروع کنم. ولی من ۵ روز اصلا خونریزی قرمز نداشتم. لکه بینی بود یا خونریزی خیلی خیلی کم قهوه ای با شدت کم.
از امروز یعنی روز ششم خونریزی اصلی به مقدار زیاد و قرمز روشن همراه با لخته دارم. میشه لتروزول استفاده کنم
از امروز یعنی روز ششم خونریزی اصلی به مقدار زیاد و قرمز روشن همراه با لخته دارم. میشه لتروزول استفاده کنم
2 تیر 1405