رشد موی کودک ۱۸ ماهه؛ علل و راهکارهای سریع
سلام دخترم ۱۸ ماهشه ولی موهاش خیلی کنه درحالی که منو پدرش خیلی پرپشت هست موهامون
چکاپ یکسالگی که بردم یه مقدار کم خونی داشت که قطره اهن یک و نیم سی سی میدم و یک دوره زینک یوروویتال دادم تاثیر نداشت دکتر چندبار بردم همه زینک یورویتال دادن چه مکملی معرفی میکنید همه چیزش خوبه جز موهاش خیلی ناراحتم ممنون لز کمک تون
چکاپ یکسالگی که بردم یه مقدار کم خونی داشت که قطره اهن یک و نیم سی سی میدم و یک دوره زینک یوروویتال دادم تاثیر نداشت دکتر چندبار بردم همه زینک یورویتال دادن چه مکملی معرفی میکنید همه چیزش خوبه جز موهاش خیلی ناراحتم ممنون لز کمک تون
1 تیر 1405