علت عود مکرر تبخال بعد از استفاده از رژ؟

سلام من دو هفته تحت فشار بودن شدیدا تبخال زدم بعد قبل از اینکه تبخال هام دربیان لبم میخارید از دوتا از رژهام استفاده کردم. با کلی قرص و پماد تبخال هام خوب شد پنج روز بعد دوباره از اون رژا زدم دوباره تبخال زدم دوباره خوب شد دیروز رژ زدم باز تبخال زدم دیگه اعصابم رو خورد کرده.
البته اینم بگم که من به بچه شیر میدم و هیچ نوع ویتامینی نمیتونم بخورم بخاطر رفلاکس شدید دخترم.
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
عدم استفاده مجدد از لوازم ارایشی و تقویت سیستم ایمنی توصیه می شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.