لکهبینی بعد از تریپتورلین و میوم؛ طبیعی است؟
من چندتا میوم رحمی دارم ،اردیبهشت ماه که پریود شدم،۲۱روز طول کشید همراه با دفع لخته های بزرگ،بعد از دادن سونو به پزشک آمپول تریپتورلین استات برام تجویز کرد ،که خونریزیم رو کمتر کرد و تبدیل به لکه بینی شد که گاهی کم و گاهی هم زیاد بود ولی اصلا قطع کامل نشد ،بعداز یک ماه به دکترم که مراجعه کردم ،دوز دوم هم زدم و بیوبسی انجام دادم،الان که۳ روزاز تزریق دومم گذشته بازم لکه بینی دارم،دلیل چی هست؟
5 تیر 1405