اشتباهی قرص پروژسترون مصرف کردن؟

سلام.
دکتر بابت تنبلی تخمدان ب من قرص پروژسترون دادن ک از شب ۱۴ قاعدگی ب مدت ۱۰ شب مصرف کنم و من اشتباهی از شب اول قاعدگی ب مدت ۱۰ شب مصرف کردم. الان مشکلی پیشمیاد ؟ چیکار باید کنم؟
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
مصرف پروژسترون از شب اول قاعدگی خطرناک نیست اما اثر تنظیمی ندارد.
دوره بعدی را دقیقا از شب چهاردهم شروع کنید.
اگر باردار هستید (احتمال کم) مصرف پروژسترون مشکلی ندارد.
فقط دفعه بعد به زمان مصرف دقت کنید.
0
سلام،
مشکل خاصی ایجاد نمی‌شه اما پریود شما تنظیم نمی‌شه، در پریود بعدی درست مصرف کنید.
0
سلام
سیستم هورمونی بدنتون بهم میریزه از سیکل بعدی درست مصرف کنین

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.