لکه‌بینی روز 21–22 سیکل؛ آیا لانه‌گزینی است؟

سلام وقت بخیر من سیکل هاممرتبه و همیشه سرموقع پریود میشم چن ماهه تو اقدامم این ماه روز ۲۱ داخل ترشحم ی رگه خون دیدم و روز ۲۲ سیکل ی ترشح قهوه ای و تا۳ روز زیرشکلمم و تخمدان هام و رحمم حالت کششی داشت وپایین کمرم خیلی درد میکرد بعد ازاین ۳روز دیگ هیچ علائمی ندارم ن دردی ن لکه ای ممکنه باردارباشم؟؟لانه گزینی باشه؟؟؟
کی تست بزنم ک مطمئن شم بی بی چک؟؟
6 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
وقت به خیر عزیزم در صورت تاخیر در پریود به فاصله هفت روز بعد ازون تست خون بارداری بدین
0
در صورت تاخیر پرسود بیش از یک هفته تست بتا بدهید

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً این لکه‌بینی در روز 21–22 سیکل مربوط به لانه‌گزینی یا خونریزی بین‌قاعدگی (مثلاً پس از تخمک‌گذاری) است؛ در بیشتر موارد بی‌خطر است و خودبه‌خود برطرف می‌شود.
آرام باشید و و حشت نکنید.
راهکار‌های عملی:
- از بی‌بی‌چک استفاده کنید: بهتر است از روز اول عقب‌افتادگی قاعدگی تست کنید یا حداقل 1014 روز پس از رابطه مشکوک؛ صبح ادرار اولین انتخاب است.
- استراحت نسبی، اجتناب از فعالیت بدنی شدید و استفاده از پد به جای تامپون تا مشخص شدن وضعیت.
- علائم، رنگ و زمان لکه‌بینی را ثبت کنید و در صورت منفی بودن تست و عدم شروع قاعدگی، 35 روز بعد تست را تکرار کنید.
علائم هشدار:
- خونریزی خیلی زیاد یا پر شدن پد در یک ساعت یا لخته‌های بزرگ.
- درد شدید یک‌طرفه یا تب همراه با درد شکم پایین.
- سبکی سر، غش یا ضعف شدید.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.